pondelok 11. decembra 2017

December Daily 2

Ahojte!

Ako som sľúbila, som tu s druhou časťou o mojom December Daily. (Prvú časť si môžete prečítať TU)

Priznám sa, že mnohé udalosti mi skomplikovali tvorenie, ale zopár postrehov už mám, nejaké stránky hotové, niektoré začaté. Ochoreli mi deti, takže nemám vyvolané fotky. Tie pridám do albumu dodatočne.


Takže pekne od začiatku...
Prvé dni som si najprv písala len na papier, kým som si všetko premyslela. Nakoniec som sa predsa rozhodla pre malý rozmer albumu a zistila som, že mi celkom stačí. A keď mám výnimočne niečo väčšie, stránka je buď otváracia, alebo formou obálky/kapsičky. Album mám s otváracím systémom, čiže si môžem pokojne dokladať strany dodatočne.

A teraz už ku konkrétnym stránkam...




Prípravu na Vianoce som si začala značiť od Filipovky- to je predvianočný pôst u gréckokatolíkov, ale netrvá 4 adventné nedele, ale 40 dní. Na kartičku som si napísala citát z Biblie a pridala som číslo 40. Rozhodla som sa, že budem odpočítavať, koľko dní ostáva do Vianoc. Čiže nejdem od 1, ale od 40.
***





Zoznam koláčov na pečenie v mojom albume nesmie chýbať. Poctivo si ho spolu spisujeme celá rodina, každý si vyberie koláč podľa svojej chuti. No a deti sú mi pri pečení nepostrádateľnými pomocníkmi. Síce máme múku až za ušami a mnohé koláče majú neidentifikovateľné tvary, ale pri návštevách sa každý rád pochváli, ktorý je práve ten jeho a zaručene ho musia ochutnať :-)
Hotové koláče budem zaškrtávať v štvorčekoch.
***





Tak toto je moje. Na sviatky zvyknem posielať ručne robené pohľadnice, ale musím si spísať zoznam, aby som nikoho nevynechala.
***





Tento velumový papier sa mi veľmi páčil. Mám ešte jeden podobný, s textom Merry Christmas, ale tento mi teraz pasoval viac.
***






Táto obálka je na uchovanie tajomstva pred malými deťmi. Vnútri bude fotka a text z nákupu vianočných darčekov, ale nerada by som pokazila prekvapenie malým deťom, takže obálku dokážu otvoriť až staršie deti, ktoré už vedia, ako to s darčekmi je.
***








Zopár ukážok
***



Mám ešte pár začatých stránok na vloženie fotky- niektoré sú ozdobené flitrami, niektoré zatiaľ majú len nápis akcie alebo číslo dňa. A mnohé „dokončené“ budem nakoniec aj tak ešte dolaďovať enamelkami a svorkami. Aj toto chce jednoducho čas. Aspoň ja som taká, že síce potrebujem k tvoreniu mierny časový tlak, ale nesmie to byť zas nasilu, lebo potom s výsledkom bývam málokedy spokojná. Ale verím, že niekedy po Novom roku sa budem aj ja môcť pochváliť dokončeným albumom, ktorý bude pripomínať prípravy na sviatky, krásne zážitky a spoločné chvíle.


Ako som už spomínala, nestíham sa venovať albumu každý večer, ale približne raz za 4-5 dní spravím viac stránok naraz. Trošku som sa ponáhľala, aby som Vám mala čo ukázať, teraz tempo ešte zvoľním, lebo deti sa už pýtajú na pečenie koláčov :D


Tak teda prajem, aby ste mali pokojné sviatky a aby ste ich mohli stráviť s tými, na ktorých Vám naozaj záleží.

Jarka Ef

3 komentáre:

  1. OOOOOOOOO, wow, to je aká krása!!! Tie papiere, ozdoby.. aké je to krásne zladené!! A ehm, ten zoznam koláčov.. tuším k Vám pôjdem koledovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D príď, koláčov bude isto viac než je na zozname. nakoniec vždy pridáme ešte aspoň nepečené kokosové a kadejaké rychlovky :D

      Odstrániť
  2. its so very pretty !
    Happy Holidays !🎄🎅⛄
    hugs , Fiki

    OdpovedaťOdstrániť