štvrtok 8. júna 2017

Pocket Letter

Ahojte!
Čakajú ma teraz trošku zmeny, moja pracovňa bude mať celkom nový vzhľad, takže som nútená všetko pobaliť a teda dočasne vlastne ani nebudem môcť tvoriť. Mám však v zásobe pár projektov, ktoré (ak mi to čas dovolí) občas zverejním, aby ste tu mali čo čítať :-)

Hi all!
I´m very busy at this moment- my craftroom is closed because of some changes. But I have got some finished projects, hope you can read about them anyway :-)



Dnes sa s Vami podelím o moju prvú skúsenosť s Pocket Letter. Výmenu som si dohodla s jednou známou, ale bol to pre mňa pekný oriešok, keďže pred jej výzvou som o Pocket Letter sotva počula, vlastne som ani nevedela, čo to obnáša. Ale tak ujo Google a Mr. Youtube nesklamali... Niečo som si o tom prečítala, pozrela a s netrpezlivosťou som sa pustila do práce.

Today I would like to tell you about my first Pocket Letter swap. It was new for me, so I had to read articles and watch videos about it. So look at my work.  

Téma je jar. Na základné kartičky som použila prevažne odrezky z iných projektov. Aj preto sa mi Pocket Letter  páči. 
Toto je prvá kartička, nalepila som na ňu okienko s názvom a dátumom a dozdobila som motýľmi. Za kartičkou sa nachádza list, o ktorom vlastne Pocket Letter primárne má byť :-) Je to trošku vtipné, mne sa zdá, že väčšine ide hlavne o ten zbytok, ale tak s nikým sa hádať nebudem- keď posielam poštu tvorilkám, aj tak vždy pribalím nejaké výrezy alebo nálepky. Takže takto je to aspoň pekne tematicky dohodnuté.

Our theme is the Spring. I have used a lot of leftovers and cutouts. This card is the first one with the Title, date and letter.
***

Táto kartička je urobená ako kapsička na flitre. Použila som mierne presvitajúci velumový papier, zošila  z troch strán a po nasypaní flitrov som štvrtú stranu len zlepila washipáskou, aby si swaperka flitre ľahšie vytiahla.

This  pocket is made of velum paper and filled with sequins. On the top of pocket is washitape for easy open.
***

Táto kartička je taká veselá s 3D nálepkou SMILE (úsmev). Ako zdobenie som prešila roh rovným a cikcakovým stehom. Do maličkých sáčkov som dala kvetinky priechodky a drobné kvietky ozdoby.

This one has 3D sticker SMILE and sewn corner. Small pockets with sequins and eyelets.
***

Nebudem ukazovať každú kartičku zvlášť. Každú som zdobila nejakými výrezmi, nálepkami, pečiatkami, pridala som pár ozdôb. Darčeky na tvorenie sú niekde vložené za kartičku, niekde sú pred kartičkou, kde dotvárajú efekt. Pridala som aj pár spiniek.

I´m not going to show each card alone. I think it´s good to see in this picture. I have used some stamps, stickers, cutouts, embellishments, paper clips. Some gifts are behind the cards, some are in front of.



Verím, že swaperke sa môj Pocket Letter páčil. Ten, ktorý som dostala ja, si môžete si pozrieť TU.

You can see Pocket Letter, that I have recieved HERE


Ďakujem všetkým, čo zdieľali svoje Pocket Letters na blogoch a na youtube, mne osobne to veľmi pomohlo.

Thanks to all youtubers and bloggers who shared their Pocket Letters, That was very helpful for me.  

Jarka Ef 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára