streda 8. marca 2017

Mixed media kit

Ahojte!

Dnes by som sa chcela podeliť o môj zážitok s mixed media kitom od Creamia.

Ako správny spotrebiteľ sledujem videá na youtube od Creamia. A upútali ma práve dve, kde Monika použila nový kit. Tak som si povedala, že je načase doplniť si zásoby :-D

A tak mi teda domov prišiel parádny balíček- farby som si mohla vybrať podľa chuti, album, ktorý má skvelé hrubé strany a boli k nemu aj krúžky, a šablóna, ktorá sa mi pekne hodila :-)


Tak som sa začala hrať. Najprv som si vybrala pekný balónový papier na decoupage, ktorý som si natrhala a nalepila na dosku z albumu. Tešila som sa, že keď naň nanesiem tenkú vrstvu gessa, bude tak jemne presvitať.... No nestalo sa :-D Teda, po gesse ešte trošku presvital, ale keď som po textúrovacej paste začala nanášať farby, nebolo po podkladových balónoch ani chýru ani slychu. Nevadí, možno sa niekde nájde minikúsoček, kde ich vidno....



Pokračovala som ďalej. Pridala som ešte kúsok tých balónov, šablónou naniesla farebné pierka, opečiatkovala okraje....
No pekne, to by bolo, teraz ešte nejako pridať nosnú myšlienku. Čo je vlastne na tejto stránke to podstatné? Pridala som organzu, visačky, rámiky...


A spomenula som si na super sadu od Simple Stories- The Reset Girl... Je úžasná v tom, že mnohé z papierov a výsekov sú presne o tom, o čo som sa snažila- zresetovať, vypnúť, jednoducho chvíľu tvoriť a nechať sa unášať voľnými myšlienkami.
Tak som pridala pár nápisov a ozdôb práve z tejto kolekcie. Úmyselne sú farebne odlíšené, aby udreli do očí.





Určite viem, že moja stránka nie je dokonalá, odborníkom v tejto technike udrie isto do očí kopec nedostatkov, ale ja som si pri tvorbe odpočinula a to bol môj zámer.




Nevzdávam sa, patlanie farieb a nanášanie štruktúr ma baví, určite si skúsim nejaký nový projekt (napr. visačku). Album má ešte kopec nezaplnených strán, takže sa môžem vyšantiť do sýtosti a naberať nové zručnosti :-D

Ďakujem, že ste môj príspevok dočítali až sem a zvedavým prezradím, že tento kit je už síce vypredaný, ale v ponuke je opäť nový a myslím, že je ešte lákavejší, ako ten minulý :-) Rozhodne ma v ňom upútal polaroidový album :-P

Tak sa pre dnešok lúčim a prajem pekný deň.
Jarka Ef

2 komentáre:

  1. Jeej, aká pekná stránka sa ti podarila! Tie tagy sú tam super, aj balóny, aj všetko. :-)
    PS: Skús nabudúce trochu nariediť tie fabry vodou, vtedy je väčšia šanca, že ostane presvitať ten papier. Ale niekedy to ani mne nevyjde :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boli riedené, ale asi som mohla viac vody pridať :-) skúsim nabudúce. a ďakujem za pochvalu :-)

      Odstrániť