utorok 1. marca 2016

Pekný deň

Ahojte. Konečne sa mi podarilo odfotiť moju ATC zbierku na tému Folk. Vymenila som svoje ATC so swappartnerkami, ktoré mi boli pridelené a tak sa u mňa zišli takéto krásne kartičky:



Je neskutočné, aké rozdielne kartičky sa dajú vyrobiť na rovnakú tému :-) Každý kúsok dýcha tou správnou atmosférou a nesie podpis svojho autora.

Ale aby to nebolo, že sa tu dnes chválim cudzím perím, tak aspoň ukážem jednu svoju priateľskú pohľadnicu:

Priatelia prinášajú do našich životov farbu

No a na záver by som chcela pre kreatívnych nadšencov dať do pozornosti, že eshop materialpretvorilky oslavuje 5 rokov a odporúčam sledovať info tu na FBtu na blogu  ;-)
Prajem pekný deň
Jarka Ef

2 komentáre:

  1. Novinka z materialpretvorilky- čítajte tu: http://www.scrapper.sk/materialpretvorilky-oslavuje-5-rokov-a-budu-aj-darceky/

    OdpovedaťOdstrániť