sobota 23. augusta 2014

Šitie podľa Ottobre

S radosťou môžem oznámiť, že šitie s Ottobre je naozaj zábava a s výsledkami som spokojná.



 Dievčenská tunika k legínam, jednoducho sa to pýtalo doladiť k sebe :-)


 Ešte raz, na mojej modelke



 Softshellové nohavice do nečasu



 Oblečené na modelke, pri fotení neskutočne pózovala :-D


 Detajl- reflexná nažehľovačka, odporúčam, je to super vecička. (overený predajca:detivbavlnke.sk ) a tu je návod na separáciu


 Tento rok, som prišla na chuť sukniam, tak som si ušila jednu športovú (ružový pásik je na oboch bokoch


ale keďže často naháňam deti a pri kratšej sukni sa cítim dosť neistá, ušila som si aj tieto legíny. Sú z bambusového športového úpletu a sú proste úžasné. Jemný mäkký materiál, a bambus je na leto ako stvorený.



A ešte jedno rýchle tričko (čistých nefľakatých tričiek asi nikdy nie je dosť :-) )



Tak toto bola moja malá exkurzia. A keby bol niekto zvedavý, časopis Ottobre som kúpila tu, a v ponuke ho majú aj tu. Určite ho odporúčam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára